آرشیو ۱۳۹۲

گلف آر ، رونمایی شد

فولکس واگن سرانجام رسما از گلف آر رونمایی کرد

 

نسخه ی R از برترین مدل های گلف است که از یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می برد . موتور بهینه سازی شده ی گلف R ،  قدرتش به 300 اسب بخار رسیده است .  این قدرت در دور موتور 5500 تا 6200 دور بر دقیقه قابل دسترس خواهد بود . همچنین گشتاور این مدل  به 380 نیوتن متر رسیده است . از جمله تغییرات اعمال شده برروی پیشرانهر می توان به استفاده از سرسیلندرهای جدید ، به کارگیری توربوشارژر و تعویض دریچه اگزوز

با بهره گیری از سیستم 4 چرخ متحرک 4MOTION و استفاده از جعبه دنده ی 6 سرعته ،  گلف R به شتاب صفر تا صد 5.1 ثانیه دست پیدا خواهد کرد . البته به کمک جعبه دنده ی سفارشی  6 سرعته دی اس جی می توان این رقم را 0.2 ثانیه بهبود داد و به 4.9 ثانیه رساند . حداکثر سرعت این مدل که به صورت الکترونیکی محدود شده ، 250 کیلومتر در ساعت است . از دیگر ویژگی های فنی گلف R می توان مصرف 7.1 لیتر در 100 کیلومتر و انتشار CO2 به میزان 165 g/km را برشمرد . برای این مدل رینگ های 18 او 19 اینچ قابل سفارش است  که با ترکیب سیستم تعلیق  مک فرسون در جلو  فرمان پذیری مثال زدنی ای را به ارمغان می آورد .

با بهره گیری از سیستم 4 چرخ متحرک 4MOTION و استفاده از جعبه دنده ی 6 سرعته ،  گلف R به شتاب صفر تا صد 5.1 ثانیه دست پیدا خواهد کرد . البته به کمک جعبه دنده ی سفارشی  6 سرعته DSG می توان این رقم را 0.2 ثانیه بهبود داد و به 4.9 ثانیه رساند . حداکثر سرعت این مدل که به صورت الکترونیکی محدود شده ، 250 کیلومتر در ساعت است . از دیگر ویژگی های فنی گلف R می توان مصرف 7.1 لیتر در 100 کیلومتر و انتشار CO2 به میزان 165 g/km را برشمرد . برای این مدل رینگ های 18 او 19 اینچ قابل سفارش است  که با ترکیب سیستم تعلیق  مک فرسون در جلو  فرمان پذیری مثال زدنی ای را به ارمغان می آورد .

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *