آرشیو ۱۳۹۲

وداع جنسیس 2013 با موتورهای 8 سیلندر

از سال آینده جنسیس شاهد حذف دو موتور هشت سیلندر 5 و 4.6 لیتری خود خواهد بود. موتور 5.0 لیتری هشت سیلندر 429 اسب بخاری از این پس تنها روی مدل سفارشی ار اس پی ای سی نصب می شود. موتور استاندارد هیوندای جنسیس نیز از این پس موتور شش سیلندر  با توان 333 اسب بخار خواهد بود.

جنسیس سدان 2013
هیوندای این تصمیم را برای کسب امتیازات لازم از موسسه ای پی ای برای کاهش مصرف سوخت اتخاذ کرده است. مدلهای شش سیلندر در شهر 12.4 لیتر و در بزرگراه 8.1 لیتر سوخت مصرف می کنند. درحالیکه مدلهای هشت سیلندر 2012 حدود یک لیتر مصرف بیشتری دارند.
2013 hyundai genesis R Spec
موتور شش سیلندر قدرت کافی برای راضی کردن خریداران دارد و مدلهای ار اس پی ای سی نیز برای مشتریانی که بدنبال توان بیشتر و البته سواری خشن تری هستند، انتخاب خوبی خواهد بود.
مدلهای 2013 جنسیس با امکانات بیشتر نظیر صفحه نمایش لمسی داشبورد با اندازه 8 اینچ با وضوح بیشتر و سیستم رابط کاربری اصلاح شده، هارد 64 گیگا بایتی، فن آوری تشخیص صدای پیشرفته و سیستم ناوبری ماهواره ای بولو لینک که همانند سیستم ان استار جنرال موتورز اجازه روشن و خاموش شدن خودرو از راه دور و ردیابی آن در صورت سرقت را می دهد، بدون پرداخت هزینه در سال اول، به بازار خواهند آمد.
hyundai genesis sedan 2013

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *