آرشیو ۱۳۹۶

مشخص شدن طراحی نهایی ب‌ام‌و X2 با انتشار تصاویر جاسوسی جدید

پس از انتشار تصاویر جاسوسی بدون پوشش از نسل جدید کراس‌اوور کوپهٔ ب‌ام‌و X4، حالا برادر کوچکش یعنی X2 نیز شکار دوربین جاسوسان صنعتی شده است. X2 هم در این تصاویر تقریباً بدون پوشش ظاهر شده است به‌گونه‌ای که تنها پوشش‌هایی جزئی در چراغ‌های عقب و طرفین شیشهٔ عقب دیده می‌شود. X2 در اصل نسخهٔ کوپهٔ X1 محسوب می‌شود که استایل جالب‌تری نسبت به آن دارد اما به دلیل خط سقف شیب‌دار در قسمت عقب، از فضای سرنشینان عقب کاسته شده است.

از لحاظ طراحی نیز X2 کاملاً با نسخهٔ کانسپت خود که حدود یک سال پیش در نمایشگاه پاریس رونمایی شد تطابق ندارد و به همین دلیل برخی معتقدند این کراس‌اوور کوپهٔ جدید در ظاهر تفاوت چندانی با X1 ندارد. بااین‌حال X2 در مقایسه با X1 چراغ‌های جلو و عقب اسپرت‌تری دارد که ظاهری جوان‌پسندتر به آن بخشیده درحالی‌که روی درهای آن نیز پوشش‌های پلاستیکی بیشتری کار شده است. یکی از ویژگی‌های ظاهر جدید این ماشین نیز وجود لوگوی ب‌ام‌و روی ستون C آن است.

رینگ‌های آلیاژی X2 نسبتاً کوچک به نظر می‌رسند و احساس می‌شود که در صورت استفاده از رینگ‌های بزرگ‌تر، عضو جدید خانوادهٔ کراس‌اوورهای کوپهٔ ب‌ام‌و نمای بهتری خواهد داشت. درهرحال ازآنجایی‌که ب‌ام‌و در پروتوتایپ‌های نزدیک به تولید X2 از پوشش‌های استتاری معمول استفاده نکرده است، به‌احتمال‌زیاد رونمایی رسمی آن در آینده‌ای نزدیک صورت خواهد گرفت. گزینهٔ اول برای این کار می‌تواند نمایشگاه لس‌آنجلس در دسامبر امسال باشد اما اگر X2 در این نمایشگاه رونمایی نگردد، بدین معنی است که نمایشگاه دیترویت 2018 برای معرفی آن انتخاب شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *