آرشیو ۱۳۹۳

کیا سول ۲۰۱۵ همراه با قیمت و امکانات بیشتر

با وجود تجدیدنظر کلی سال گذشته در طراحی سول، کیا باز هم تجهیزات جدیدی به سول ۲۰۱۵ اضافه کرده است. همراه با امکانات استاندارد بیشتر در تریم‌ها مختلف، قیمت‌ها نیز بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ دلار رشد داشته و نرخ پایه کیا سول با هزینه تحویل ۱۵۹۰۰ دلار است.

کیا سول ۲۰۱۵ به صورت استاندارد با یک موتور ۱/۶ لیتری چهار سیلندر و سیستم گیربکس ۶ دنده دستی ارائه می‌شود؛ انتخاب گزینه گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک هزینه‌ای برابر ۲۰۰۰ دلار خواهد داشت و قیمت کلی به ۱۷۹۰۰ دلار خواهد رسید. یکی از امکانات جدید مدل اتوماتیک سول برای ۲۰۱۵، نرم‌افزار کیا یو وی ا است که با گوشی‌های هوشمند هماهنگی دارد و امکاناتی نظیر کنترل صوتی و دستیار مواقع اضطراری را فراهم می‌کند. این سیستم در قالب یک پکیج آپشن ۸۰۰ دلاری عرضه می‌شود که در آن مواردی چون چراغ‌های مه‌شکن، دوربین نمای عقب و نوربالای خودکار به امکانات استاندارد مدل پایه اضافه می‌شود.
تریم بعدی در سلسله مراتب سول، تریم متوسط «پلاس» است که در آن از موتور بزرگ‌تر ۲ لیتری چهار سیلندر به صورت استاندارد استفاده می‌شود. با این که مدل ۲۰۱۵ سول پلاس تغییری در امکانات نداشته، ولی قیمت آن ۴۰۰ دلار افزایش داشته و به ۱۹۴۰۰ دلار رسیده است.
در بالاترین تریم، یعنی سول اکسکلیم  یک پکیج آپشن «آمبر» اضافه شده که در آن امکاناتی چون، طرح مشکی چرخ‌ها در بیرون و چرم ناپا در داخل کابین قرار دارند. این پکیج در مدل‌های با رنگ بدنه آبی یا سفید، با قیمت ۹۰۰ دلار در دسترس خواهد بود. البته اگر خریداران از پکیج «هول شبنگ» ۲۵۰۰ دلاری استفاده کنند، پکیج آمبر هزینه‌ای ۴۰۰ دلاری برای آن‌ها خواهد داشت. آپشن هول شبنگ () شامل مواردی مانند چراغ‌های اج آی دی، گرم‌کن و تهویه صندلی‌های جلو و … است. یک کیا سول ۲۰۱۵ با امکانات کامل با پکیج «صوتی» و «آفتابی» و همچنین آپشن آمبر به حدود ۲۷ هزار دلار رسیده که ۸۰۵ دلار بیشتر از میزان قیمت برای سول ۲۰۱۴ کامل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *