اخبار خودرو

علم خودرو و مقالات آموزشی خودرو

علم خودرو و مقالات آموزشی خودرو و آموزش هایی که در رابطه با اتومبیل و خودرو هستند  باید گفت که در سالهای اخیر که نوسانات و قیمت ها بر اثر سیاست های درست یا غلط جوامع  و سیاستمدارن و بازرگانان رخ داده ، در بخش خودروها و تولید کنندگان خودرو می توان گفت که سالهای آرامی مشاهده نشده ، بخصوص در کشورایران که صنعت خودرو به هیچ عنوان نمی تواند با رقبای خارجی مقابله کند.

متاسفانه علم خودرو و شرایط آموزشی خودرو و اتومبیل در کشور ما هیچ وقت رعایت نشده و این موضوع باعث می شود که شوربختانه هیچ اطلاع و آگاهی در این زمینه به وجود نیاید.

در میان این بحران ها تولیدکنندگان خودرو و شرکت های فعال خودرو سازی همچنان در حال جستجو و جذب  برای پیدا کردن جوانان واجد شرایط  که دارای توانایی اجرایی پروژه های نوآورانه و پیش بینی بازار و آینده نگری در زمینه قطعات و طراحی داخلی و بیرونی خودرو هستند را می باشند.

بخش علم خودرو و مقالات آموزشی خودرو را می توان به چهار حوزه عمده تقسیم کرد:

تجارت :

این زمینه شامل اشخاص خاص و بخش های فروش و صادرات خودرو در شرکت های بزرگ خودرو سازی هست.

ساخت و ساز خودرو :

این مورد مربوط به ساخت وسایل نقلیه صنعتی، دو چرخ و وسایل نقلیه شخصی است.

تعمیر و نگهداری :

این بخش شامل تمام فعالیت های مربوط به کار و عملکرد خودرو است.

بدنه و نقاشی و دکور بیرونی :

همانطور که نام آن نشان می دهد، این بخش مربوط به تمام متخصصان است که با زیبایی شناسی وسایل نقلیه برخورد می کنند.

مطالعات به منظور آموزش خودرو در یکی از این چهار حوزه، می تواند هر فرد و یا موسسه را به رویای حرفه ای خاصی هدایت کند که می تواند زمینه ساز ایده های عالی بازار باشد.

در اینجا فهرستی از تمام دوره هایی که می توانید در رابطه با علم خودرو و مقالات آموزشی خودرو پیگیری کنید و این کار شما را به رویاهای شما هدایت می کند و همچنین علم خودرو و دانش آموزش خودرو را برای شما به ارمغان می آورد:

  • CAP Automobile (آموزش خودرو ، متمرکز بر جنبه مکانیکی)
  • مکانیک و تجارت خودرو
  • مکانیک تجهیزات خودرو
  • دیزاین داخلی و بیرونی خودرو
  • بخش های کامپیوتر خودرو
  • تنظیمات حرکتی در سرعت در انواع خودرو

این دوره ها را می توان در بخش مراکز آموزشی خودرو، مختص خودرو که در خارج از ایران توسط شرکت های بزرگ خودرو سازی برگزار می گردد فراگرفت ، همچنین هر فردی می تواند با در اختیار داشتن یک راهنمای اصولی از اصول ابتدایی خودرو به بخش کوچکی از این دانش دست پیدا کند. دانش آموزشی خودرو که دانش واقعی در جهت کسب اطلاعات عالی تر و واقعی تر در این بازار می باشد، همچنین می توان در بخش آموزش های حرفه ای در بخش خودرو هم فعالیت کرد .

آموزشی خودرو کوتاه و بسیار تخصصی هستند و فقط برای کارکنان شرکت های بزرگ صنعت خودرو سازی توسط اساتید  و مهندسین عالی خودرو سازی برگزار می گردد ، که البته شرکت در این دوره های برای همه آزاد می باشد ولی هزینه بسیار زیادی برای کشور ما از نظر سیاسی و مالی در بر دارد.الزامات پذیرش به طور طبیعی بسته به آموزشی خودرو ، در هر شرکت و موسسه  متفاوت است.

افراد علاقمند همچنین باید بیشتر وقت خود را برای انگیزش و دانش در زمینه های مختلف خودرو بخصوص آموزشی خودرو  به کار ببندند.همچنین  باید در نهایت، آگاه باشید که اگر شما قصد دارید  در یک موسسه یا شرکت خودرو سازی کاری را انجام دهید  باید شرکتی را پیدا کنید که در آن قبل از ثبت نام شما، و شروع کار شما اعتبار خودرا در اختیار شما قرار دهد.

هر فردی که در زمینه خودرو و خودروسازی و آموزشی خودرو فعالیت می کند و حس می کند که به اندازه کافی آموزش دیده ، می تواند به  دنیای حرفه ای خودرو سازی بپیوندد و بسته به شاخه ای که در آن تخصص دارد واجد شرایط برای موفقیت خواهد بود .

این شرایط در علم خودرو و مقالات آموزشی خودرو می تواند به تعاریف زیر باشد:

مهندس طراح خودرو

 طراحی و طرح ابتدایی خودرو که می تواند برای رقابت بازار بسیار مهم باشد که خود این مبحثدر بخش آموزشی خودرو بسیار مهم می باشد.طراحان می بایست دارای ایده های خلاقانه و همچنین دارای توانایی کار با نرمافزارهای گرافیکی بسیار پیشرفته و همچنین باید بتوانند با ابزارهای ماکت سازی ، ماکت ابتدایی خودرو را درست کنند.

مکانیک خودرو

 مهندیسن و تکنسین هایی که همیشه در ذهن دارای ایده هایی هستند که بتوانند موتور و سیستم مکانیکی خودرو  را بر  اساس آموزه هایی که در رابطه با آموزشی خودرو فرا می گیرند بر روی خودرو پیاده کنند ، متخصصین و افراد بسیار قوی در این زمینه می توان گفت دست راست یک شرکت باشند.

نقاش بدنه خودرو

نقاشان و طراحان رنگ می توانند با ایده های بسیار خوب خود تنوعی را در بازار ایجاد کنند که رقبا را کاملا از میدان به در کنند.در این میان طراحان و نقاشان می بایست دارای علم رنگ شناسی و تخصص بسیار قوی در این زمینه آموزشی خودرو باشند.

فروشنده در نمایندگی خودرو

یک فروشنده باید حتما علم خودرو و مقالات آموزشی خودرو را کامل باید بداند، این علم بسیار سیال هست و همیشه باید شخص به روز باشد.

مربی رانندگی

یک مربی باید حتما علم خودرو و آموزش خودرو را از حفظ داشته باشد و در یادگیری به افراد در حین رانندگی و آموزش رانندگی منتقل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *