آرشیو مناسبتی

ریمپ ecu با دستگاه و نرم افزار اصلی

مزایای remap بصورت خلاصه :
افزایش شتاب ، افزایش قدرت ، روان شدن خودرو ، کاهش مصرف سوخت ، رفع کپ ، کاهش دمای فن ، افزایش عمر موتور
Remap ecu
ریمپ را هم برای خودروهای جدید و هم برای قدیم انجام میدهند. ری مپ ایسیو خودرو های جدید برای افزایش شتاب صورت میگیرد. با ری مپ ای سی یو قدرت ماشین افزایش پیدا میکند و توان خروجی بالا میرود، باید دقت داشت که ریمپ ایسیو به خودرو آسیب نمیزند بلکه عمر مفید موتور را افزایش میدهد. این افزایش عمر با ریمپ صرفا با افزایش راندمان صورت میگیرد. از جمله خدمات دیگر که ریمپ به شما ارائه میکند کاهش سطح آلایندگی و کمک در گرفتن معاینه فنی خودرو است. ریمپ ایسیو را برای کاهش مصرف سوخت انجام میدهند
ریمپ چیست ؟
ریمپ چیست؟ remap ای سی یو ، به تغییر نرم افزاری کامپیوتر مرکزی برای خودرو ها و یا وسایل نقلیه انژکتوری گویند. در تعریفی تخصصی تر برای ری مپ ، اصلاح و کاهش و افزایش جداول هگزا دسیمال کد نویسی آی سی میکرو ECU یا ECM را که نتیجه آن بهبود کارکرد پیشرانه و تقویت آن است را ریمپ ایسیو گویند. برای ریمپ ecu بایستی دستگاه تخصصی ، کامپیوتر و نرم افزار اورجینال ( مثلا Winols ) را تهیه کرد و در صورتی که با نرم افزار غیر اصل صورت گیرد ، در مواردی ایسیو میسوزد. دستگاه های ری مپ ریمپ تضمین نیز اصل میباشند
لیست خودرو هایی که در ریمپ تضمین قابل چیپ تیونینگ هستند :
ریمپینگ هیوندا کیا :
SPORTAGE , OPTIMA , CERATOو….
ریمپ خودروهای چینی
H30cross
CHAMGAN
JAC S5 , S3 , J5 AT , J4 AT
HAIMA S7 , HAIMA S5 TURBO
MVM X22 , X33 , X33s , 315 old
LIFAN X50 , 530 , 550 , 520 , 620 , 820 و …
Briliance H220 , H230 , H320 , H330 , CROSS
ریمپینگ ECU خودرو بصورت قابل توجهی مشهود است و تفاوت با وضع قبلی خودرو قابل سنجش میباش
ریمپ ecu علم برنامه نویسی کامپیوتر خودروست و با بهینه سازی سیستم برقی و موتوری سبب تقویت خودرو می‌شود. ریمپ ای سی یو به خودرو آسیب نمی‌رساند مگر آنکه توسط افراد بی تجربه و یا آموزش ندیده انجام پذیرد. مرکز ریمپ تضمین با 20 سال تجربه در برق انژکتور و تعمیرات ایسیو و برنامه نویسی اطمینان لازم را به مشتریان می‌دهد که کار شما توسط افراد با تجربه انجام می‌پذیرد.
بیشترین موفقیت ما در ریمپ هیوندا.کیا.تویوتا.بوده است. چیپ تیونینگ پراید به دلیل نبود ظرفیت لازم در این خودرو انجام نمی‌گردد.
این بار به روشی دیگر این سوال را مطرح می‌کنیم، ری مپ ای سی یو چیست !؟ یک روش تقویت ماشین است که با استفاده از برنامه و بدون تغییرات سخت افزاری می‌باشد.
هزینه چیپ تیونینگ با توجه به نوع ecu متفاوت است و ضمانت برگشت وجه در صورت عدم رضایت ارائه می‌شود.
تماس:
02155646290
02155653491
اینستاگرام:
mechanic yar@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *