آرشیو ۱۳۹۶

بهترین ماشین شاسی بلند با 200 میلیون – رنو کولیوس 2017

دلیل خرید رنو کولیوس 2017رنو از برند های قدیمی و معتبر  وارد کننده ماشین به کشور است که مدت زمان زیادی است طیف وسیعی از مدل های رنو را  در کلاس های مختلف وارد کشور میکند و یکی از جدید ترین ماشین های رنو که به تازگی هم در داخل کشور رونمایی شده است مدل کولئوس میباشد که استقبال بسیار خوبی هم از این ماشین خوش قیمت و با کیفیت به عمل آمد .

10  رنو کولئوس جدید یک کراس اوور قدرتمند است که هم در ظاهر و هم باطن ماشین این قضیه به طور کامل مشخص است و شما با نگاه کردن به چهره رنو کولئوس قدرت را در عین شکیل بودن میتوانید احساس نمایید که با توجه به قیمت کولئوس جدید نکته ای بسیار مثبت به شمار میرود . قلب تپنده رنو کولئوس جدید یک پیشرانه 2.5 لیتری است که علاوه بر اقتصادی بودن شتابگیری بسیار روانی را برای ماشین به وجود آورده است . این پیشرانه پر بازده با یک گیربکس CVT فوق العاده کوپل شده است که عملکرد عالی ای را برای ماشین به وجود آورده است و در هر شرایطی بالاترین کشش را میتوانید احساس نمایید . تا اینجا به طور خلاصه رنو کولئوس برترین کراس اوور رنج قیمتی 200 میلیون تومان را برای شما معرفی کردیم و اکنون با ماشین 3 همراه باشید تا با 10 دلیل  شما را قانع به خرید رنو کولئوس جدید  نماییم .

1. رنو کولئوس از زبان طراحی جدید رنو استفاده میکند که باعث شده است ظاهر کولئوس بسیار شکیل وقدرتمند باشد و در عین حال هم در هر رده سنی باشید رنو کولئوس را میپسندید . جوانان و کسانی که طراحی اسپرت را برای ماشین ترجیح میدهند کاملا رنو کولئوس را مورد پسند قرار میدهند و میانسال ها هم جذب طراحی شیک رنو کولئوس میگردند   .

2. کابین رنو کولئوس جدید را از هر جهت که بررسی نمایید یک ماشین کامل ، لوکس ، فول آپشن و جذاب است و در آن امکانات رفاهی متنوع ، ارگونومی خوب ، کنترل کامل بر روی تجهیزات ، سطح آپشن زیاد و طراحی بسیار چشم گیر و  هر آنچه که یک کراس اوور خوب نیاز دارد را میتوانید پیدا کنید که همه اینها در کنار هم با توجه به قیمت عالی رنو کولئوس جدید یک ویژگی بسیار عالی میباشد  .

3. پیشرانه پیشرفته رنو کولئوس که 2488 سی سی حجم دقیق آن است 169 اسب بخار قدرت و 224 نیوتن متر گشتاور تولید میکند که برای کاربری این ماشین بسیار مناسب عمل میکند و رضایت کامل شما را جلب مینماید و در شرایط مختلف بهترین کشش و بالاترین راندمان را در اختیار شما قرار میدهد و علاوه بر این مصرف سوخت کاملا مناسبی دارد که باعث میشود تا از هر جهت که به این ماشین مینگرید به آن علاقه مند شوید و به مهندسی و تکنولوژی پیشرفته این ماشین بیشتر ایمان بیاورید  .

4. گیربکس رنو کولئوس جدید همانند نسل پیشین کولئوس از نوع CVT و شیفت ترونیک است که عملکرد عالی و بی نقصی را ارائه میدهد که به همراه سیستم انتقال قدرت AWD پیشرفته که کنترل همه شرایط انتقال را بر عهده دارد در هر شرایط بهترین انتقال قدرت را انجام میدهد و در انواع شرایط مختلف جاده هم به راحتی از عهده هدایت ماشین به بهترین شکل بر میاید و در انواع سطوح رنو کولئوس پیروز از میدان خارج میشود  .

5. در طراحی سیستم تعلیق ، شاسی ، اتصالات و … رنو کولئوس جدید همه چیز به گونه ای شکل گرفته است که با هم هماهنگ هستند و به بهترین شکل ساخته شده اند و  بالاترین سطح هندلینگ ، لذت سواری ، مانور پذیری و… را برای این ماشین به وجود آورده اند به طوری که در پیچ ها ، جاده ها ، نا همواری ها و … اطمینان راننده را جلب میکند و بالاترین سطح لذت رانندگی و  .

6. سیستم صوتی رنو کولئوس از برند معروف و با کیفیت BOSE انتخاب شده است که کیفیت صدایی بسیار شفاف و عالی دارد و در همه نقاط ماشین میتوانید موزیک دلخواهتان را به بهترین شکل ممکن گوش کنید و از قرار گرفتن درون کابین کولئوس نهایت لذت را ببرید .

7. در رنو کولئوس جدید همانند کولئوس های پیشین سقف پاناروما وجود دارد که نمایی زیبا از جنس آسمان آبی را به شما میدهد و لذت رانندگی با این ماشین را دو چندان مینماید و علاوه بر این سقف پاناروما را در هیچ کدام از رقیب های این ماشین در این رنج قیمتی نمیتوانید بیابید و اگر کراس اووری به جز رنو کولئوس میخواهید که سقف پاناروما را در اختیار شما قرار دهد باید حدودا 50 میلیون تومان به بودجه خود اضافه نمایید .

8. رنو کولئوس جدید از معتبر ترین موسسات ایمنی اروپا 5 ستاره در یافت کرده است که این مورد به همراه شاسی تقویت شده و کامل ترین لیست تجهیزات ایمنی خیال شما را از لحاظ استقامت این ماشین راحت میکند و به سرنشینان ماشین آرامش کامل را در هر شرایطی هدیه میکند و این باعث میشود تا به رنو کولئوس جدید اطمینان 100% داشته باشید  .

9. محبوبیت رنو و پر طرفدار بودن ماشین کولئوس به شما نوید یک بازار فروش خوب در نمونه های صفر و دست دوم را میدهد که در کنار خدمات پس از فروش خوب شرکت وارد کننده شما را راضی به این میکند که رنو کولئوس در بازه قیمتی خودش مناسب ترین ماشین است . و موفقیت نسل قبل رنو کولئوس هم باعث میشود تا صاحبان آنها انقدر که از کولئوس رضایت ذاشتند حالا با نسل جدید ماشین خود را معاوضه نمایند .

10. اگر شما یک شاسی بلند میخواهید که در شهر به طور کامل پاسخگوی شما باشد و نیاز های شما را تامین نماید و به طور مداوم هم به سفر میروید و به دل طبیعت و کویر و جنگل میزنید یکی از بهترین ماشین های کراس اوور در رنج 200 میلیون تومان برای شما رنو کولئوس جدید است زیرا به طور قدرتمند و فوق العاده ای قابلیت پاسخگویی به تمام درخواست های شما را دارا میباشد و در هر زمینه ای این ماشین نکته ای مثبت را دارا است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *